MIKEHO ŘEKA - POZOR, ČASTÉ FOTOPOVODNĚ

Březen 2014

Záclonové.....

29. března 2014 v 17:34 | Mike |  Fotobublání
Vzhledem k tomu, že už začíná být venku příjemné teplo a já mám od minulého týdne konečně náhradu za můj rozbitý Fujifilm - prakticky ten samý foťák s pár vylepšenými funkcemi - můžu zase začít fotit o stošest. Vůbec první fotografie z tohohle aparátu, které sem na blog hodím, budou naprosto.....jednoduché.
To takhle ráno sedím na gauči, nedaleko mě je položený nový Fudžík, a abych si na něj tak trošičku zvykl, zapnu ho, nastuduji si pár nastavení, zjistím, že růžové podbarvení menu je naprosto úděsné a zůstanu tak u původní modré verze, a zaměřím foťák jen tak, zmusmo před sebe.....a najednou co nevidím - záclona! No jistě, proč nevyfotit záclonu, a ještě k tomu desetkrát za sebou? Ale jsou to přeci jenom fotografie "na zkoušku", a přeci jen se mi docela líbí. Takže mi nic nebrání v tom, abych je sem dal. A rovnou jsem je převedl do černobíla, ona to zas až taková změna nebyla.

BEMVT - 17. díl

22. března 2014 v 14:59 | Mike |  Šupinaté kresbičky
Ano, opět je tu komix.....a to sice už 17. stránka. No, vzhledem k tomu, že těch stránek mám už nakreslených celkem 23, a stále se to ještě nezačlo nějak pořádně hejbat, ještě by to mělo nějakou dobu odolávat dokončení. Ale co, do téhle rubriky stejně moc nepřispívám, tak je tu aspoň záruka, že ještě dlouho vydrží. Co se týče téhle stránky komixu, je asi jednou z nejslabších, co tu kdy byly. Nejenom, že se ani tady děj moc nepohnul, ale hlavně to poslední okénko, to poslední, otřesné okénko..... -.-

Pokud by to někdo chtěl číst od začátku, tak 1. díl je ZDE (pak už se většinou proklikáte dál, popřípadě přejdete do rubriky).

Podzimní víkend na Šumavě - Hartmanice a Svatobor

12. března 2014 v 14:41 | Mike |  Fotobublání
Ve třetím (a zároveň posledním) šumavském článku se podíváme na městečko Hartmanice a na vrchol Svatobor, který se nachází nad Sušicí. Nejprve Hartmanice - největší zajímavostí je tu určitě židovská synagoga. Nachází se jen kousek od náměstí a slouží jako památník česko-německo-židovského spolužití. A má také jedno NEJ - je to nejvýše položená synagoga v České republice.
Co se týče druhého zmíněného místa, vrcholu Svatobor, za návštěvu určitě stojí zdejší turistická chata, respektive rozhledna. Ta je vysoká něco přes 31 metrů a na její vrchol vede 182 schodů. V lesích pod rozhlednou jsou bohatá neleziště hub. Během pár minut jsme jich našli 62. A jelikož jsme zaparkovali blízko piknikového stolečku.....no, hladoví jsme ze Šumavy neodjížděli. x)

Podzimní víkend na Šumavě - Velhartice

9. března 2014 v 16:50 | Mike |  Fotobublání
Hrad a zámek ve Velharticích podle mě patří mezi ta nejfotogeničtější místa na Šumavě. Největší podíl na tom určitě má nádherný kamenný most, který je zajímavý nejen svým tajuplným vzhledem, ale i tím, že ani na jedné straně nedosahuje ke zdi sousedních objektů - budovy jsou s mostem spojeny dřevěnými padacími můstky.
Podzimní atmosféra, která vládla po celý náš víkendový výlet na Šumavu, dodala tomuto místu ještě něco navíc. Procházka kolem hradu vážně stála za to, a když k tomu připočtu i to, že jsme stihli výstavu máminy oblíbené kreslířky Marie Brožové v patře zdejší restaurace.....tenhle výlet se vážně povedl. x)

Medaile "za věrnost" od správců rubriky "Fotíme na Téma týdne" na blogu Autorského Klubu. :-)

A ještě jedno ocenění, tentokráte z rubriky "Uhádnete blogera?". :-)